Social media marketing 

Et samarbejde med Facebook sikrer, at vi altid baserer vores strategier på den nyeste viden og mulighederne på platformen. Vores relation giver os en unik position til at skabe det perfekte match mellem kundens behov og platformens potentiale.

Vores services

Metode

Succes med online markedsføring – såvel som meget andet – indebærer til at starte med at opsætte de rigtige mål for virksomheden. Før vi går i gang med at planlægge og opsætte annoncer spørger vi derfor, hvad vi ønsker at opnå.
At gå i gang med Facebook annoncering kræver et mål som flere salg på webshoppen, flere udfyldelser af en given kontaktformular eller tilmeldinger til et kursus. Uden et mål er vi nødt til at falde tilbage på de såkaldte ’vanity metrics’ for at vurdere om en kampagne har været succesfuld eller ej. Udfordringen her er, at mange visninger og et højt engagement for din annonce ikke nødvendigvis resulterer i omsætning for din virksomhed.
Efter at have defineret et eller flere mål, planlægger vi hvilke annonceformater og budskaber, vi vil benytte os af.
Facebook giver muligt for ned i detaljen at målrette dine mulige kunder. Du har mulighed for at vise forskellige annoncer til fx mænd og kvinder inden for samme målgruppe. Da de to grupper sjældent har samme ”pains” og grunde til at engagere med din virksomhed, vil forskellige annoncer her sikre et bedre afkast af dine annoncer. Dette er blot et eksempel af mange.

Annoncering

Vi laver ikke Facebook annoncering - vi skaber forretning!
Vi rådgiver om og udfører Facebook-annoncering for danske virksomheder. Vi hjælper både B2C- og B2B-virksomheder med at nå både eksisterende og nye målgrupper gennem verdens største sociale netværk.
Med Facebook annoncering betaler du en CPM-pris. Det betyder at din pris afregnes på visningsbasis og således ikke betaling per klik, der er standard i andre annonceringsprogrammer som Google AdWords.
Visningsafregningen betyder, at Facebook annoncering for din virksomhed bliver en dyr affære, hvis I ikke magter at segmentere jeres mulige kunder snævert. Til gengæld kan de bedste ROAS-tal – Return on Ad Spend – blandt alle kampagner også hentes her ved snævre og målrettede segmenteringer.
Vi arbejder med Facebook annoncering med konkrete resultater for øje. For os er visninger ikke et mål, men et middel til at nå din virksomheds mål som salg på websitet, tilmeldinger til et events eller kontaktformularhenvendelser.

ReTargeting

Dynamisk ReTargeting
En kampagnetype der synkroniserer med dine produkter. Annoncerne heri fremviser de produkter, som brugeren tidligere har klikket sig ind på. Dermed er relevansen i top, hvilket øger sandsynligheden for at brugeren konverterer.
Kampagnen er altid opdateret, da Facebook selv kan crawle dit produktkatalog og dermed inkludere eksempelvis prisnedsættelser, lagerstatus og nye produkter.
Det er en oplagt kampagne til dig der driver virksomhed inden for e-handel, som søger at engagere dine målgrupper og skabe konverteringer online.

Almindelig ReTargeting
Her målretter vi personer som gennem en eller flere vertikaler tidligere har interageret med din virksomhed. Det være sig gennem website, din virksomheds Facebook-side, en tilmelding til nyhedsbrev osv.
Den interaktion kan vi bruge til at opsætte målgrupper inden for en specifik tidsperiode. Herefter kan vi annoncere til denne gruppe, som vi kategoriserer som varme leads, da de allerede har udvist en interesse i din virksomhed.

Copenhagen Go Hotel

"Da vi begyndte samarbejdet havde Go Hotel ca. 100 likes på Facebook. I dag ligger vi i Top3 af hoteller i Danmark på Facebook. Det er rigtigt godt gået..."
Christopher Valentin, Direktør

Kompetencer

Facebook

Med Facebook-annoncering har du mulighed for at få dit budskab eksponeret for lige præcis dén målgruppe, det er interessant for.

LinkedIn

LinkedIn-annoncering rummer mange flere muligheder, end man umiddelbart skulle tro. Skal du have løftet dit B2B-salg eller målrettet dine budskaber til tidligere besøgende på dit site?

Instagram

Har du brug for hjælp til Instagram-annoncering? Instagram har mere end 400.000 millioner brugere og indeholder over 30 milliarder billeder, hvilket gør mediet attraktivt at annoncere gennem.

Retargeting

Mange virksomheder oplever succes med at benytte Retargeting i deres annoncering. Det gør de, fordi Retargeting er både smart og relevant. Blandt andet ved du, at dem du annoncerer til allerede har vist interesse for dig. De er med andre ord nærmere på at blive en god relation, en god kunde og en god forretning for dig.